22 de motive
pentru care să ne contactezi chiar acum pentru o
întâlnire sau un video-call și să vezi dacă suntem partenerii potriviți pentru tine
întâlnire sau un video-call și să vezi dacă suntem partenerii potriviți pentru tine
1. Consultanță simplă, pe limba clientului. Fără complicații inutile.
Nu trebuie să cauți pe internet cuvintele sau soluțiile oferite după ce pleci de la noi. Deci nu trebuie să îți faci griji, vom vorbi exact pe limba ta. Fără legaleză. Fără discuții purtate în „conturi contabile”.
2. Nu suntem o “casă de avocatură” și nici nu ne propunem să fim una.
Deci onorariile noastre sunt total rezonabile, de bun simț și fără a profita pe seama clienților. Este important să știi că nu tariful orar (cât mai mare) determină cât de bun este un consultant, ci valoarea și sfaturile pe care le primești de la el încă de la primul contact. În rest, diferența de tarifare se traduce în costuri de marketing, publicitate, chirii în clădiri mari de sticlă, mașini de firmă și alte asemenea.
La noi nu va trebui să suporți din buzunarul tău toate aceste costuri, în prețul final de consultanță.
La noi nu va trebui să suporți din buzunarul tău toate aceste costuri, în prețul final de consultanță.
3. Ai toate părțile importate ale afacerii tale, acoperite de echipa noastră de experți. Toți sub același acoperiș.
De la avocați, la experți contabili, la experți în marketing – toți sunt în același loc. Deci fără drumuri inutile de la un specialist la altul, fără sfaturi contradictorii de la un specialist la altul.
4. Livrăm consultanță de calitate – nu facem muncă de mântuială.
Fără documente – apărări, cereri de chemare în judecată, proceduri de o pagină, luate de pe internet și livrate direct către tine. Totul e făcut de noi, de la zero, personalizat pentru afacerea ta. După ani întregi de studii – în țară și în străinătate.
5. Ai în sfârșit parte de liniște – fără teama că vei fi dat în judecată pentru încălcări ale legii
Te poți ocupa de afacerea ta, pentru că orice problemă legală ar apărea noi suntem aici să te apărăm în cel mai bun mod posibil.
6. Suntem transparenți cu tarifele pe care le practicăm.
Știi de la bun început ce variante de tarifare ai și cât costă fiecare.
Deci fără surprize la factură și fără clauze mici-mici de tot, în colțul paginii.
Deci fără surprize la factură și fără clauze mici-mici de tot, în colțul paginii.
7. Știi tot timpul câte ore de consultanță s-au prestat pentru tine.
Toate orele de lucru pentru firma ta se monitorizează într-un program software. Iar tu primești periodic un raport cu orele lucrate deja pentru tine. Știi tot timpul câte ore s-au lucrat, ce activități s-au prestat de specialiștii noștri, cât a durat etc. În felul acesta ai control asupra costurilor, asupra bugetului, dar vezi și ce subiecte îți consumă resursele.
8. Ne punem în papucii clientului.
Înainte de a da orice fel de sfaturi.
Problema ta este problema noastră.
Problema ta este problema noastră.
9. Răspundem în timp real la mailuri și telefoane, însă mergem dincolo de asta.
Suntem receptivi la mailuri, telefoane, mesaje dar mai ales la nevoile clienților noștri. Facem follow-up periodic și discutăm cu clienții pentru a vedea care sunt provocările cu care se confruntă și cum îi putem ajuta să le depășească cu succes.
10. Ascultăm cu răbdare și respect orice client.
Însă nu ascultăm doar ca să răspundem ci ascultăm ca să înțelegem situația fiecărui client în parte.
11. Nu judecăm nici un client.
Nici alegerile sau acțiunile lui. Suntem aici să te înțelegem și găsim cea mai bună soluție.
12. Nu ignorăm apelurile sau mesajele clienților.
Nu ignorăm apelurile sau mesajele clienților doar pentru că nu avem de raportat un progres în cauza lor și nici nu-i pasăm pe mâna colaboratorilor. Fiecare client este important.
13. Chiar ascultăm.
Ne concentrăm toată atenția pe ceea ce are de spus clientul, nu răspundem altor clienți, nu dăm mailuri sau SMS-uri altor clienți, în timp ce îți oferim ție consultanță.
14. Te informăm periodic.
Te informăm periodic despre costuri și orele de consultanță dedicate sau consumate, în proiectele în care lucrăm. Suntem conștienți de obiectivele clientului nostru, ne aliniem practica și relația de colaborare, în acord cu obiectivele clientului.
15. Ne asigurăm că am înțeles ce vrea clientul să obțină.
Ne asigurăm că am înțeles ce vrea clientul să obțină și care sunt prioritățile lui.
16. Investim timp și resurse.
Investim timp și resurse în a înțelege industria sau domeniul clientului, pe cheltuiala noastră. Acest lucru e o parte a dezvoltării continue a echipei noastre.
17. Ne concentrăm pe soluții.
Ne concentrăm pe soluții, mai degrabă decât pe evidențierea tuturor dificultăților care trebuie depășite.
18. Suntem proactivi.
Nu așteptăm să apară probleme în curtea clientului, ci le spunem despre problemele viitoare care ar putea să le afecteze afacerea.
19. Oferim consultanță valoroasă.
Îți oferim consultanță valoroasă încă de la primul telefon sau de la prima întâlnire.
20. Suntem o echipa tânără.
Echipă tânără, însă oferim consultanță în nișe noi de business de care alții nici nu au auzit.
Suntem o echipa tânără, energică și cu experiență. Fiecare membru al echipei lucrează deja de peste 10 ani în domeniul lui. Unde mai pui că lucrăm în domenii de afaceri de care alții nici nu au auzit – crowdfunding platforms, blockchain tehnologies și multe altele.
Suntem o echipa tânără, energică și cu experiență. Fiecare membru al echipei lucrează deja de peste 10 ani în domeniul lui. Unde mai pui că lucrăm în domenii de afaceri de care alții nici nu au auzit – crowdfunding platforms, blockchain tehnologies și multe altele.
21. Suntem conștienți de obiectivele clientului nostru.
Ne aliniem practica și relația de colaborare, în acord cu obiectivele clientului.
22. Mai presus de toate, ne ținem promisiunile.
Ba chiar, preferăm să promitem rezultate realiste, ca să putem livra mai mult decât s-ar aștepta clientul.
Contacteaza-ne la:
info@alexapartners.ro
+40 768 605 905